Przejdź do głównej zawartości

Kolorowy tydzień

W świetlicy szkolnej odbyły się zajęcia poświęcone znaczeniu kolorów w naszym życiu. Dzieci uczestniczyły w pogadance na temat wpływu różnych kolorów na samopoczucie i nastrój, dowiadując się, że czerwony pobudza i dodaje energii, niebieski działa uspokajająco, zielony kojarzy się z naturą i relaksem, a żółty z radością i optymizmem. Następnie każde dziecko namalowało obrazek przedstawiający jego ulubiony kolor, co pozwoliło im wyrazić swoje emocje i preferencje. Dzieci tworzyły również kolorowe tęcze z bibuły, co stanowiło kreatywne i zabawne uzupełnienie zajęć.

Podczas kolejnych zajęć dzieci uczyły się o barwach ciepłych i zimnych oraz ich wpływie na nastrój. Kolorując mandale, mogły eksperymentować z różnymi kombinacjami kolorystycznymi, łącząc teorię z praktyką.

Tydzień ten zbiegł się z obchodami Nocy Muzeów, dlatego dzieci wzięły udział w wirtualnej wycieczce po muzeach, poznając słynne dzieła sztuki i ich historię.








Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ROZWIĄZANA KRZYŻÓWKA NADESŁANA PRZEZ IGĘ BRACHMAN ORAZ JEJ BRATA TYMONA. SERDECZNIE DZIĘKUJEMY!

P I E C Z Y W O 1. Podstawa takich posiłków jak śniadanie czy kolacja, należy do produktów zbożowych. P I R A M I D A 2. Graficzne przedstawienie zasad zdrowego żywienia, u jej podstawy są produkty, które powinno się spożywać najczęściej. R U C H 3. Nie można o nim zapominać, trzeba mu poświęcić co najmniej godzinę dziennie. W O D A 4. Powinno się jej wypijać około 6 szklanek dziennie. W A R Z Y W A 5. Należą do tego samego piętra piramidy co owoce. M L E K O 6. Dobre źródło wapnia, dlatego warto je pić np. na śniadanie. J A J K O 7. Bogate źródło białka, w sam raz...

POLSKA - ŚWIĘTA MAJOWE! KARTY PRACY - KODOWANIE...

Krajobrazy

Podczas ostatnich zajęć świetlicowych dzieci miały okazję poznać różne rodzaje krajobrazu. Zajęcia rozpoczęły się od krótkiej prezentacji, w trakcie której omówiono podstawowe typy krajobrazu, takie jak górski, niziny, wyżyny oraz morski. Dzieci dowiedziały się, czym charakteryzują się poszczególne krajobrazy. Następnie, w ramach części praktycznej, dzieci miały okazję stworzyć swoje własne krajobrazy - rysowały scenerie górskie, nadmorskie plaże, lasy i malownicze niziny. Dzięki temu mogły lepiej zrozumieć, jak różnorodny i piękny jest świat przyrody.