Przejdź do głównej zawartości

Krajobrazy

Podczas ostatnich zajęć świetlicowych dzieci miały okazję poznać różne rodzaje krajobrazu. Zajęcia rozpoczęły się od krótkiej prezentacji, w trakcie której omówiono podstawowe typy krajobrazu, takie jak górski, niziny, wyżyny oraz morski. Dzieci dowiedziały się, czym charakteryzują się poszczególne krajobrazy.

Następnie, w ramach części praktycznej, dzieci miały okazję stworzyć swoje własne krajobrazy - rysowały scenerie górskie, nadmorskie plaże, lasy i malownicze niziny. Dzięki temu mogły lepiej zrozumieć, jak różnorodny i piękny jest świat przyrody. 


                                             





                                                 












Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ROZWIĄZANA KRZYŻÓWKA NADESŁANA PRZEZ IGĘ BRACHMAN ORAZ JEJ BRATA TYMONA. SERDECZNIE DZIĘKUJEMY!

P I E C Z Y W O 1. Podstawa takich posiłków jak śniadanie czy kolacja, należy do produktów zbożowych. P I R A M I D A 2. Graficzne przedstawienie zasad zdrowego żywienia, u jej podstawy są produkty, które powinno się spożywać najczęściej. R U C H 3. Nie można o nim zapominać, trzeba mu poświęcić co najmniej godzinę dziennie. W O D A 4. Powinno się jej wypijać około 6 szklanek dziennie. W A R Z Y W A 5. Należą do tego samego piętra piramidy co owoce. M L E K O 6. Dobre źródło wapnia, dlatego warto je pić np. na śniadanie. J A J K O 7. Bogate źródło białka, w sam raz
W maju odbył się konkurs z języka francuskiego i wiedzy na temat Francji. Konkurs  zorganizowany został w ramach zajęć KLUBU FRANKOFILÓW, które były prowadzone przez Panią Karolinę Michoń. Uczniowie z klas I-III  mieli okazję sprawdzić i zaprezentować zdobyte wiadomości. Nagrodzono następujące osoby: I miejsce - Kamil Krystek  (II klasa) II miejsce - Roksana Związek (III klasa) III miejsce - Kamila Syrnik (III klasa) Wyróżnienie - Jakub Pluczak (II klasa) Gratulujemy! :) ZWYCIĘZCA KAMIL KRYSTEK:)

Dzień Pszczoły

W trakcie zajęć świetlicowych poświęconych Dniu Pszczoły, dzieci miały okazję poznać fascynujący świat pszczół sprzed 120 milionów lat. Uczestnicy dowiedzieli do czego dawniej wykorzystywano miód, odkrywając, jak cenny był dla różnych cywilizacji. Ponadto, dzieci nauczyły się, jak pszczoły się porozumiewają, ile żyją i jak odbywa się proces zapylania kwiatów. Poznały także naukę zwaną biomimetyką, która inspiruje się naturą, w tym zachowaniami pszczół, do tworzenia nowych technologii. Dowiedziały się również, czym jest bartnictwo, czyli tradycyjna forma pszczelarstwa polegająca na hodowli pszczół w specjalnych ulach umieszczonych na drzewach. Zajęcia te były nie tylko edukacyjne, ale także pełne inspiracji i ciekawostek o niezwykłym świecie pszczół. Podsumowując zajęcia o pszczołach, świetlica przygotowała miłą niespodziankę – słodki miód z truskawkami na wafelku. To smakowite zakończenie nie tylko umiliło dzieciom dzień, ale również pozwoliło im doświadczyć, jak pyszny i wartościowy