Przejdź do głównej zawartości

Dzień Kosmosu

Podczas naszych ostatnich zajęć mieliśmy okazję zgłębić tajemnice kosmosu i odkryć fascynujące fakty o jego niezmierzonej przestrzeni. Świetliki poznały układ planet, ich charakterystyczne cechy i różnice między nimi. Dowiedziały się również, czym jest Droga Mleczna, mgławica oraz czarna dziura - trzy niezwykłe fenomeny kosmiczne.

W ramach zajęć plastycznych stworzyliśmy prace malarskie z wykorzystaniem gąbek, które symbolizowały naszą wizję wszechświata. Każdy uczestnik miał okazję wyrazić swoją kreatywność i interpretację kosmicznych przestrzeni.

Podczas eksploracji kosmosu, używaliśmy zawieszonych koców termicznych, które pomagały nam poczuć się jak astronauci w otaczającym nas kosmosie. Był to niezwykle emocjonujący sposób na poznanie tajemnic naszego wszechświata.

Zajęcia te były nie tylko źródłem wiedzy, ale także inspiracją do dalszych badań kosmosu. Każdy z uczestników mógł poczuć się jak prawdziwy odkrywca, gotowy na dalsze podboje kosmicznych przestrzeni.









 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ROZWIĄZANA KRZYŻÓWKA NADESŁANA PRZEZ IGĘ BRACHMAN ORAZ JEJ BRATA TYMONA. SERDECZNIE DZIĘKUJEMY!

P I E C Z Y W O 1. Podstawa takich posiłków jak śniadanie czy kolacja, należy do produktów zbożowych. P I R A M I D A 2. Graficzne przedstawienie zasad zdrowego żywienia, u jej podstawy są produkty, które powinno się spożywać najczęściej. R U C H 3. Nie można o nim zapominać, trzeba mu poświęcić co najmniej godzinę dziennie. W O D A 4. Powinno się jej wypijać około 6 szklanek dziennie. W A R Z Y W A 5. Należą do tego samego piętra piramidy co owoce. M L E K O 6. Dobre źródło wapnia, dlatego warto je pić np. na śniadanie. J A J K O 7. Bogate źródło białka, w sam raz...

Krajobrazy

Podczas ostatnich zajęć świetlicowych dzieci miały okazję poznać różne rodzaje krajobrazu. Zajęcia rozpoczęły się od krótkiej prezentacji, w trakcie której omówiono podstawowe typy krajobrazu, takie jak górski, niziny, wyżyny oraz morski. Dzieci dowiedziały się, czym charakteryzują się poszczególne krajobrazy. Następnie, w ramach części praktycznej, dzieci miały okazję stworzyć swoje własne krajobrazy - rysowały scenerie górskie, nadmorskie plaże, lasy i malownicze niziny. Dzięki temu mogły lepiej zrozumieć, jak różnorodny i piękny jest świat przyrody.                                                                                                 

POLSKA - ŚWIĘTA MAJOWE! KARTY PRACY - KODOWANIE...