Przejdź do głównej zawartości

Wakacje czas zacząć!

Drodzy Uczniowie,

Nadeszły wyczekiwane wakacje, czas beztroskiego wypoczynku i radości! Niech będą dla Was okazją do odkrywania nowych miejsc, poznawania ciekawych ludzi i realizowania swoich marzeń. Niech każdy dzień przynosi Wam beztroską zabawę, radosne chwile spędzone z rodziną i przyjaciółmi oraz niezapomniane wrażenia. Pamiętajcie o bezpieczeństwie podczas swoich wakacyjnych przygód. Zachowajcie rozwagę i ostrożność w każdej sytuacji, aby wakacje były pełne niezapomnianych wspomnień, ale także wolne od niebezpieczeństw. Relaksujcie się, korzystajcie z pięknej pogody, cieszcie się swobodą i odprężeniem. Zapomnijcie na chwilę o szkolnych obowiązkach i pozwólcie sobie na chwilę oderwania od codzienności.

Wracając po wakacjach, przywitajcie nas pełni radości i entuzjazmu, opowiadając o swoich przygodach i przeżyciach. Czekamy na Wasze niesamowite historie!

Serdecznie pozdrawiamy Nauczyciele świetlicy ;)




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ROZWIĄZANA KRZYŻÓWKA NADESŁANA PRZEZ IGĘ BRACHMAN ORAZ JEJ BRATA TYMONA. SERDECZNIE DZIĘKUJEMY!

P I E C Z Y W O 1. Podstawa takich posiłków jak śniadanie czy kolacja, należy do produktów zbożowych. P I R A M I D A 2. Graficzne przedstawienie zasad zdrowego żywienia, u jej podstawy są produkty, które powinno się spożywać najczęściej. R U C H 3. Nie można o nim zapominać, trzeba mu poświęcić co najmniej godzinę dziennie. W O D A 4. Powinno się jej wypijać około 6 szklanek dziennie. W A R Z Y W A 5. Należą do tego samego piętra piramidy co owoce. M L E K O 6. Dobre źródło wapnia, dlatego warto je pić np. na śniadanie. J A J K O 7. Bogate źródło białka, w sam raz...

POLSKA - ŚWIĘTA MAJOWE! KARTY PRACY - KODOWANIE...

Krajobrazy

Podczas ostatnich zajęć świetlicowych dzieci miały okazję poznać różne rodzaje krajobrazu. Zajęcia rozpoczęły się od krótkiej prezentacji, w trakcie której omówiono podstawowe typy krajobrazu, takie jak górski, niziny, wyżyny oraz morski. Dzieci dowiedziały się, czym charakteryzują się poszczególne krajobrazy. Następnie, w ramach części praktycznej, dzieci miały okazję stworzyć swoje własne krajobrazy - rysowały scenerie górskie, nadmorskie plaże, lasy i malownicze niziny. Dzięki temu mogły lepiej zrozumieć, jak różnorodny i piękny jest świat przyrody.