Przejdź do głównej zawartości

Prawa dziecka

W ostatnim tygodniu nasze zajęcia poświęcone były prawom dziecka. Dzieci miały niezwykłą możliwość zgłębienia wiedzy na temat fundamentalnych praw, które mają na celu ochronę i promocję ich dobra i bezpieczeństwa. Podczas tych zajęć uczniowie mieli okazję dowiedzieć się więcej na temat takich praw, jak prawo do opieki, edukacji, bezpieczeństwa, wolności wypowiedzi i wielu innych.

Po zdobyciu niezbędnej wiedzy, dzieci miały za zadanie stworzyć plakaty, które miały za zadanie przekazać ważne informacje na temat tych praw. Poprzez kreatywne malowanie, rysowanie i pisanie, dzieci wyraziły swoje zrozumienie i zainteresowanie tym tematem.

Efektem tych zajęć były piękne i kolorowe plakaty, które nie tylko wyrażały wiedzę dzieci na temat praw dziecka, ale również podkreślały ich zaangażowanie i troskę o swoje prawa. Plakaty te mogą być teraz wykorzystane do edukacji innych dzieci i dorosłych na temat znaczenia poszanowania praw dzieci i ich realizacji.

Dzięki takim zajęciom dzieci nie tylko zdobyły wiedzę na temat swoich praw, ale także zyskały świadomość, że są ważnymi członkami społeczeństwa, a ich prawa powinny być szanowane i chronione.










Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ROZWIĄZANA KRZYŻÓWKA NADESŁANA PRZEZ IGĘ BRACHMAN ORAZ JEJ BRATA TYMONA. SERDECZNIE DZIĘKUJEMY!

P I E C Z Y W O 1. Podstawa takich posiłków jak śniadanie czy kolacja, należy do produktów zbożowych. P I R A M I D A 2. Graficzne przedstawienie zasad zdrowego żywienia, u jej podstawy są produkty, które powinno się spożywać najczęściej. R U C H 3. Nie można o nim zapominać, trzeba mu poświęcić co najmniej godzinę dziennie. W O D A 4. Powinno się jej wypijać około 6 szklanek dziennie. W A R Z Y W A 5. Należą do tego samego piętra piramidy co owoce. M L E K O 6. Dobre źródło wapnia, dlatego warto je pić np. na śniadanie. J A J K O 7. Bogate źródło białka, w sam raz...

POLSKA - ŚWIĘTA MAJOWE! KARTY PRACY - KODOWANIE...

Krajobrazy

Podczas ostatnich zajęć świetlicowych dzieci miały okazję poznać różne rodzaje krajobrazu. Zajęcia rozpoczęły się od krótkiej prezentacji, w trakcie której omówiono podstawowe typy krajobrazu, takie jak górski, niziny, wyżyny oraz morski. Dzieci dowiedziały się, czym charakteryzują się poszczególne krajobrazy. Następnie, w ramach części praktycznej, dzieci miały okazję stworzyć swoje własne krajobrazy - rysowały scenerie górskie, nadmorskie plaże, lasy i malownicze niziny. Dzięki temu mogły lepiej zrozumieć, jak różnorodny i piękny jest świat przyrody.