Przejdź do głównej zawartości

Majowe kwiaty kwitnące w naszej świetlicy szkolnej

Maj to miesiąc, w którym natura obfituje w piękne kwiaty. Inspirując się tym wiosennym kwitnieniem, przeprowadziliśmy w naszej świetlicy szkolnej specjalne zajęcia plastyczne poświęcone majowym kwiatom.

Dzieci miały okazję poznać różne gatunki kwiatów, które w maju prezentują swoje pełne uroku piękno. Od stokrotek, poprzez tulipany, konwalie, maki i bzy - przekazaliśmy najmłodszym wiedzę o różnorodności tych naturalnych piękności.

Następnie, dzieci przystąpiły do twórczej pracy. Wyposażone w farby, kolorowy papier i nożyczki, z radością stworzyły własne majowe kwiaty. Te piękne prace nie tylko odzwierciedlały wygląd prawdziwych kwiatów, ale także były wyrazem osobistego stylu i kreatywności każdego dziecka.

Pod koniec zajęć, nasza świetlica zamieniła się w kolorowy ogród. Ten wyjątkowy projekt pozwolił dzieciom poczuć radość z tworzenia i docenić piękno majowych kwiatów, rozwijając jednocześnie ich zdolności plastyczne i kreatywność. Wszystko to nauczyło nas, że majowe kwiaty mogą kwitnąć nie tylko na zewnątrz, ale także w sercach naszych dzieci.







 








 




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ROZWIĄZANA KRZYŻÓWKA NADESŁANA PRZEZ IGĘ BRACHMAN ORAZ JEJ BRATA TYMONA. SERDECZNIE DZIĘKUJEMY!

P I E C Z Y W O 1. Podstawa takich posiłków jak śniadanie czy kolacja, należy do produktów zbożowych. P I R A M I D A 2. Graficzne przedstawienie zasad zdrowego żywienia, u jej podstawy są produkty, które powinno się spożywać najczęściej. R U C H 3. Nie można o nim zapominać, trzeba mu poświęcić co najmniej godzinę dziennie. W O D A 4. Powinno się jej wypijać około 6 szklanek dziennie. W A R Z Y W A 5. Należą do tego samego piętra piramidy co owoce. M L E K O 6. Dobre źródło wapnia, dlatego warto je pić np. na śniadanie. J A J K O 7. Bogate źródło białka, w sam raz...
W maju odbył się konkurs z języka francuskiego i wiedzy na temat Francji. Konkurs  zorganizowany został w ramach zajęć KLUBU FRANKOFILÓW, które były prowadzone przez Panią Karolinę Michoń. Uczniowie z klas I-III  mieli okazję sprawdzić i zaprezentować zdobyte wiadomości. Nagrodzono następujące osoby: I miejsce - Kamil Krystek  (II klasa) II miejsce - Roksana Związek (III klasa) III miejsce - Kamila Syrnik (III klasa) Wyróżnienie - Jakub Pluczak (II klasa) Gratulujemy! :) ZWYCIĘZCA KAMIL KRYSTEK:)

Krajobrazy

Podczas ostatnich zajęć świetlicowych dzieci miały okazję poznać różne rodzaje krajobrazu. Zajęcia rozpoczęły się od krótkiej prezentacji, w trakcie której omówiono podstawowe typy krajobrazu, takie jak górski, niziny, wyżyny oraz morski. Dzieci dowiedziały się, czym charakteryzują się poszczególne krajobrazy. Następnie, w ramach części praktycznej, dzieci miały okazję stworzyć swoje własne krajobrazy - rysowały scenerie górskie, nadmorskie plaże, lasy i malownicze niziny. Dzięki temu mogły lepiej zrozumieć, jak różnorodny i piękny jest świat przyrody.