Przejdź do głównej zawartości

Dzień Europejski

W zeszłym tygodniu zajęcia były poświęcone Unii Europejskiej. Uczniowie mieli okazję zgłębiać wiedzę na temat struktury, celów i funkcjonowania UE. Rozpoczęliśmy od omówienia historii powstania Unii Europejskiej oraz idei jednoczenia państw europejskich w celu zapewnienia pokoju i współpracy. Uczniowie dowiedzieli się również o korzyściach płynących z członkostwa w UE, takich jak swoboda przepływu osób, towarów i usług oraz wspólne projekty i programy. Przeanalizowaliśmy również wyzwania, przed którymi stoi UE, takie jak migracja, zmiany klimatu czy rozwój gospodarczy. Na zakończenie zajęć uczniowie zostali poproszeni o wyrażenie swojej opinii na temat UE i wymienienie kilku konkretnych korzyści, jakie widzą w przynależności do tej organizacji. Zajęcia były pouczające i pozwoliły uczniom lepiej zrozumieć znaczenie i funkcjonowanie Unii Europejskiej.







Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ROZWIĄZANA KRZYŻÓWKA NADESŁANA PRZEZ IGĘ BRACHMAN ORAZ JEJ BRATA TYMONA. SERDECZNIE DZIĘKUJEMY!

P I E C Z Y W O 1. Podstawa takich posiłków jak śniadanie czy kolacja, należy do produktów zbożowych. P I R A M I D A 2. Graficzne przedstawienie zasad zdrowego żywienia, u jej podstawy są produkty, które powinno się spożywać najczęściej. R U C H 3. Nie można o nim zapominać, trzeba mu poświęcić co najmniej godzinę dziennie. W O D A 4. Powinno się jej wypijać około 6 szklanek dziennie. W A R Z Y W A 5. Należą do tego samego piętra piramidy co owoce. M L E K O 6. Dobre źródło wapnia, dlatego warto je pić np. na śniadanie. J A J K O 7. Bogate źródło białka, w sam raz...
W maju odbył się konkurs z języka francuskiego i wiedzy na temat Francji. Konkurs  zorganizowany został w ramach zajęć KLUBU FRANKOFILÓW, które były prowadzone przez Panią Karolinę Michoń. Uczniowie z klas I-III  mieli okazję sprawdzić i zaprezentować zdobyte wiadomości. Nagrodzono następujące osoby: I miejsce - Kamil Krystek  (II klasa) II miejsce - Roksana Związek (III klasa) III miejsce - Kamila Syrnik (III klasa) Wyróżnienie - Jakub Pluczak (II klasa) Gratulujemy! :) ZWYCIĘZCA KAMIL KRYSTEK:)

Krajobrazy

Podczas ostatnich zajęć świetlicowych dzieci miały okazję poznać różne rodzaje krajobrazu. Zajęcia rozpoczęły się od krótkiej prezentacji, w trakcie której omówiono podstawowe typy krajobrazu, takie jak górski, niziny, wyżyny oraz morski. Dzieci dowiedziały się, czym charakteryzują się poszczególne krajobrazy. Następnie, w ramach części praktycznej, dzieci miały okazję stworzyć swoje własne krajobrazy - rysowały scenerie górskie, nadmorskie plaże, lasy i malownicze niziny. Dzięki temu mogły lepiej zrozumieć, jak różnorodny i piękny jest świat przyrody.