Przejdź do głównej zawartości

Cykl lekcji na temat Bałtyku

Cykl lekcji na temat Bałtyku i ochrony środowiska to wspaniała okazja dla naszych dzieci, aby zdobyć wiedzę na temat znaczenia dbałości o planetę Ziemię. Uczestniczyły w różnych zajęciach, takich jak: "O czym szumi morze", gdzie dowiedziały się, skąd pochodzi Morze Bałtyckie, "Poznaj mieszkańców Bałtyku", gdzie poznały różne gatunki ryb i zwierząt morskich, a także "Zdrów jak ryba", gdzie nauczyły się o dobrych właściwościach ryb.

Poprzez zajęcia, dzieci miały okazję lepiej poznać piękno i znaczenie Bałtyku oraz zrozumieć, jak ważne jest dbanie o środowisko i ekosystemy. Uczyły się także, jakie działania należy podjąć, aby chronić Morze Bałtyckie i planetę Ziemię. W ten sposób Świetliki zyskały świadomość i zrozumienie, jak ważne jest dbanie o środowisko naturalne dla naszej przyszłości i przyszłych pokoleń.













 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ROZWIĄZANA KRZYŻÓWKA NADESŁANA PRZEZ IGĘ BRACHMAN ORAZ JEJ BRATA TYMONA. SERDECZNIE DZIĘKUJEMY!

P I E C Z Y W O 1. Podstawa takich posiłków jak śniadanie czy kolacja, należy do produktów zbożowych. P I R A M I D A 2. Graficzne przedstawienie zasad zdrowego żywienia, u jej podstawy są produkty, które powinno się spożywać najczęściej. R U C H 3. Nie można o nim zapominać, trzeba mu poświęcić co najmniej godzinę dziennie. W O D A 4. Powinno się jej wypijać około 6 szklanek dziennie. W A R Z Y W A 5. Należą do tego samego piętra piramidy co owoce. M L E K O 6. Dobre źródło wapnia, dlatego warto je pić np. na śniadanie. J A J K O 7. Bogate źródło białka, w sam raz...

POLSKA - ŚWIĘTA MAJOWE! KARTY PRACY - KODOWANIE...

Krajobrazy

Podczas ostatnich zajęć świetlicowych dzieci miały okazję poznać różne rodzaje krajobrazu. Zajęcia rozpoczęły się od krótkiej prezentacji, w trakcie której omówiono podstawowe typy krajobrazu, takie jak górski, niziny, wyżyny oraz morski. Dzieci dowiedziały się, czym charakteryzują się poszczególne krajobrazy. Następnie, w ramach części praktycznej, dzieci miały okazję stworzyć swoje własne krajobrazy - rysowały scenerie górskie, nadmorskie plaże, lasy i malownicze niziny. Dzięki temu mogły lepiej zrozumieć, jak różnorodny i piękny jest świat przyrody.